donderdag 7 januari 2010

It's out of my hands

Hi there! Vandaag ging ik mijn verslag van natuuronderwijs inleveren. Ik wilde het vanochtend thuis uitprinten, maar dat ging helemaal mis. Dan maar op school! Ik hoopte dat het niet net zo'n drukte zou zijn als de vorige keer. Dat was het wel, maar het printen ging prima. Lisa en ik gingen daarna de stad nog in. Ik heb geen leuke kleding gevonden, maar ik heb nog wel een ring gekocht bij de Six. Straks is het tijd voor mijn all time favourite televisieprogramma..! En dat is natuurlijk: Wie is de mol? Ik ben benieuwd of ik er dit keer achterkom, want volgens mij heb ik het nog nooit goed geraden, haha.


Pixie Lott - Cry me out

10 opmerkingen:

  1. woooo, jouwn ringen! wauw!
    waar heb je die gekocht & hoeduur?:$
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zij net, ik kwam er pas later achter ;D
    mijnblogisretardetduswatmaakthetuit. :"D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige foto!
    Ik hoop dat je een goed cijfer krijgt voor je verslag, want hoevaak telt zo'n verslag mee?
    Bij ons telt 1 werkstuk als examen. Het gaat over politiek enzo, verry boring...
    Komt er trouwens nog een keer een layout op vintageclash? (imonline)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie ringen!
    wie denk jij dat de mol is?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. omagaaaaad, ik ben verslaafd aan wie is de mol! echt, staat met een gróte stip op nummer 1 op mijn lijstje met favoriete tvprogramma's. heb jij al enig idee wie het dit jaar is? bij de eerste afleveringen is het zo moeilijk, iedereen loopt te mollen. ik verdenk barbara, manuel, hind, kim en frits. XD dat zijn er wel een beetje veel hè :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wie is de mol lovee ;d
    je ringen zijn awesome!

    kusjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk ja ! wie is de mol? wie vind je het leukst? ik sanne vogel! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jaaa de popgroep haha! Ik vond haar het leukst in Floor Faber met georgina verbaan en morgen is ze te zien in annie mg smidt! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik hoop dat barbara barend de mol is, of arjen.. weet het niet echt eigenlijk haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.