vrijdag 22 januari 2010

Sweet goodbyes

Vandaag was dan mijn laatste stagedag in groep 5/6! De ochtend begon met gym en in de kleedkamer kon ik geen stap meer verzetten, want er zaten misschien wel zes meiden om mijn middel gekleefd. 's Ochtends heb ik nog rekenen, taal en spelling gegeven. 's Middags werd er een kind of groepje gekozen die mag meedoen aan de playbackshow. Mijn mentor en ik waren het er allebei over eens wie dat moest worden! Het was zo leuk om te zien. De laatste les die ik gaf was een tekenles. Ik heb ook heel veel tekeningen gekregen en andere mooie dingen. Op het digibord liet ik (dit) zien. Volgende week vrijdag kom ik nog een keer terug, omdat de kinderen geen tijd hadden om iets voor me te maken met de klas. Ik was er de hele tijd! Ik heb ook heel veel knuffels gehad, zelfs van één jongen waarvan ik het nooit had verwacht. Nu duurt het weer een poos en als het goed is ga ik dan naar groep 3. Helaas moet ik zo werken, ben best wel moe..

8 opmerkingen:

  1. wat een superleuke kaartjes!
    Je bent vast een geweldige juf :D




    (Lilit)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah wat leuk allemaal
    Toen ik stage liep op het kinderdagverblijf kreeg ik ook allemaal knutselwerkjes van alle kinderen. Echt heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha aaaw wat superschattig
    juf denise ♥ hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief! Ik begin volgende week met de pabo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaahw echt super lieve dingetjes hebben ze allemaal voor je gemaakt joh!!!
    Moet je zoveel weken achter elkaar stage lopen, en dan weer zoveel weken achter elkaar naar school? Of doe je een BBL opleiding?

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.