zondag 21 maart 2010

Deer

Hey! Het uitgaan was leuk gisteravond. Lekker gek doen! Ik sliep uit tot ongeveer 11 uur. Ik was erachter gekomen dat ik een boek was vergeten mee te nemen uit de bibliotheek. Die had ik nodig voor mijn stageschool. Ik heb mijn mentor gemaild en gelukkig vond ze het niet erg. Nu heb ik een eigen boek van zolder gehaald waar ik een leuk verhaal uit kies. Ik ben ook met mijn zusje naar buiten geweest. Ik was oproepbaar vandaag. Toen ik thuiskwam, moest ik meteen naar de Prego! Het was echt heel druk, ik moest best weer even wennen. Soms is het ijs zo hard, dat doet echt zeer. Maar dit betekent wel weer dat we zelf ook weer ijsjes mogen eten, hihi!

18 opmerkingen:

  1. superleuke site heb je!
    bedankt voor je reactie, linkruil?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke fotos, het weer ziet er super goed uit ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Ja ik wilde ze meteen hebben toen ik ze zag. Gelukkig is mijn moeder heel lief :P.
    Ijsjes zijn lekker, een teken dat de zomer er aan komt :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. your hair is so beautiful! lovely pics :)

    natalieoffduty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi tjaa gelukkig groeid haar weer aan ;). Dankje, het zit voor al heel lekker en ziet er simpel maar heel leuk uit :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappige foto's!
    Je blog is leuk om te lezen!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love your photos, they remind me of some I saw in a boutique once. Too lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You are so pretty! And I like these photos they are so funny hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou van je dromerige foto's, erg mooi!

    One Love,
    Jowy
    www.iseejanemary.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's, lekker zomers!
    Ik kan niet wachten tpt ik weer met een rokje of een korte broek en ballerina's naar school kan!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.