vrijdag 21 mei 2010

Sunkissed skin

Hóooi. Vanochtend ging ik met mijn studiegroep van geschiedenis aan de slag met onze presentatie. We moeten een les geven met vier activiteiten en een toneelstukje op het begin. We hebben de taken verdeeld van wie wat gaat doen. Ik ga iets maken over de romaanse en gothische bouwstijl. Hier weet ik nog best veel van, omdat ik het heb gehad met kunsttheorie. Ik was gelukkig niet zo laat thuis. Ben alvast begonnen met mijn tweede reflectieverslag. Deze moet namelijk in mijn demonstratieportfolio komen, die ik dinsdag moet inleveren. Sorry dat ik zulke slaapverwekkende dingen te vertellen heb.. Maar morgen heb ik lekker een feestje van mijn vriendin en net heb ik héérlijk in de zon gelegen. Much better eh?


Katty Perry & Snoop Dogg - California gurls

17 opmerkingen:

  1. Hee! Ik ben viavia op jouw blog terecht gekomen en ik vind hem echt heel leuk! Je hebt altijd supermooie foto's en een heel leuke kledingstijl ;) Ik ben ook pas net met een blog begonnen en de jouwe was deel van de blogs die me daartoe inspireerde ;) Hopelijk kom je een keer kijken :D

    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom ook net terug van buiten, de zon is echt heerlijk :) Mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMg meid!
    je moet deze cover is horen helemaal geweldig vind ik!
    beter dan het orgineel!
    http://www.youtube.com/watch?v=J0R_V1RkSDY&playnext_from=TL&videos=057nzJogays
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de laatste foto is mooi! xx
    www.maaureeen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke foto's ♥
    k ben een paar dagen niet op blogspot
    geweest & gelijk al 3 nieuwe posts
    van jou, haha.
    allemaal heel leuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie foto's!
    ik heb je blog al een tijdje niet meer bekeken, maar de foto's die er nu op staan zijn echt prachtig, supermooi licht en leuke sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dankje (A)
    maar ik heb de post verwijdert,
    k vond hem toch niet zo leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie foto's!
    Vooral die eerste is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de zon was echt heerlijk vandaag!
    jaa, ik ga naar de bovenbouw: 4 VWO
    en ik zit op een onderbouwlocatie dus dat wordt elke dag een eind fietsen, jeeej
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooo lentebloesems, word ik zo vrolijk van!

    nu ja, ik wou je even laten weten dat ik je een award heb gegeven op mijn blog

    xx,
    Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's! Inderdaad lekker weer hea :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Mooie foto's zeg ;D
    ik volg je

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het weer is fantastisch, ik hoop dat het zo blijft!
    Love your pictures as allways!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.