dinsdag 24 augustus 2010

Flowerdress

Tijd voor een post. Gisteren had dat namelijk niet, maar nu wel! Ik ging gisteren winkelen in Almere. Ik heb niet veel gekocht, maar wel dingen die ik heel leuk vind. Bij de H&M heb ik een heerlijk vest gekocht, namelijk deze (klik). Ik had twee jaar geleden ook al zo'n vest gekocht in een andere kleur en die draag ik nog steeds. Verder heb ik nog een gebloemd jurkje gekocht, die je kunt zien op de foto's. Er waren meer jurkjes en het was zo moeilijk kiezen! Maar ik vond deze uiteindelijk het leukst. Toen ben ik weer terug gegaan naar de H&M om van die zwarte gympjes te kopen. Dat vind ik het mooist staan bij een zwarte legging en een jurkje. Voorlopig heb ik denk ik geen tijd om te winkelen. Ik heb de grijze wedges van H&M besteld en ik hoop dat ik ze pas!

Ps. Op de Meerpaaldagen is er een foto van ons in de Prego! gemaakt. Klik!


Inna - Moon girl

20 opmerkingen:

  1. super leuk je jurkje! is het met bandjes of mouwtjes? liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig jurkje! en ben benieuwd naar je wedges!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauws. mooi jurkje
    I'm your follow' er

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke jurkje. De eerste en tweede foto zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaah wat een super cute jurkje! en dat vest heb ik idd ook al een jaar en het blijft lekker !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, die kledingcombinatie is gewoon zo geweldig! Dat jurkje is echt cute :]

    xxxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke foto's! En erg schattig jurkje =)
    Wie is die vrouw die helemaal rechts op de foto staat van de Prego? Ze komt me nl erg bekend voor, lijkt op een docente op het ROC Nijmegen kappersopleiding.

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. echt heel mooi O.O
    en de foto's zijn ook echt goed genomen ^_^

    <3 love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie outfit!
    en leuke trui die je hebt gekocht!
    en ook leuke foto!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze lijkt dan redelijk oud voor haar leeftijd, en ze lijkt erg op een docente van mijn school =)Hahaha, had gekunt toch!

    Moet maandag afrijden, wish me luck!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, vooral leuk gecombineerd met dat spijkerjasje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.