zaterdag 18 september 2010

Last days of summer

Hái. Vrijdag had ik met mijn studiegroep een presentatie voor godsdienst. Hij ging geloof ik best goed. Volgende week krijgen we als het goed is ons cijfer. Gisteren had Esmée een afscheidsfeestje, omdat ze naar Spanje gaat om te studeren. Ik had nagellak voor haar gekocht, en ik heb er ook een voor mezelf gekocht. Vandaag hoefde ik níet te werken. Ik ging gisteren toevallig even bij de Prego! langs, ik was helemaal vergeten dat ik niet hoefde. Eindelijk een keer uitslapen op zaterdag en lekkere baguettes eten!


Willow Smith - Whip my hair

8 opmerkingen:

  1. jij hebt er ook alweer 201! ook veel! de eerste foto is echt heel mooi, je hebt echt een oog voor fotografie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor je comment! en je maakt echt mooie foto's (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke foto's (zoals altijd) :)
    Dat bedelarmbandje is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die onderste foto, wauw................!!!!!!

    Liefs Patty & de uk

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.