woensdag 22 september 2010

Tea!

Vanochtend naar school om met mijn studiegroepje het verslag van 'zin in bijbelverhalen' af te maken. We waren supersnel klaar eigenlijk, ik heb bijna niets hoeven doen. Daarna hebben we nog wat ideetjes bedacht voor ons schrijfverslag. Rond 1 uur was ik alweer thuis. Genoeg tijd om in de boeken te gaan, maar daar heb ik niet erg veel zin in. Vanavond ga ik weer lekker fanatiek meedoen met zumba en daarna fitness. Meer heb ik niet te vertellen. Kus!


The Saturdays - Higher

17 opmerkingen:

  1. dat ziet er superlekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, ziet er heerlijk uit!
    Haha, ik doe ook aan zumba, vind die moves zo grappig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alles komt van pieces!
    nieuwe collectie, dus ze hebben m nog denk ik =D
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, ziet er super lekker uit! Ik heb mn aviator jasje bij topshop besteld, zag er vandaag ook wat bij h&m hangen trouwens! Misschien een tip ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk + leuke foto's!
    Nog bedankt voor je reactie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey
    In Zwolle heb ik hem idd ook nog niet gezien maar zag hem vandaag wel in Hengelo hangen, volgens mij heb ik hem ook al in Enschede gezien maar weet het niet meer zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooo! Totally in love!


    Naima

    http://www.giocodidonne.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je een groepje hebt waar je snel mee klaar bent!
    ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er lekker uit!
    Maka je die foto's zelf? Vindt ze namelijk erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is echt NIET leuk hoe jaloers ik ben op alle toffe vintage spulletjes die jij hebt. Echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er lekker uit............!
    Heb je ze zelf gemnaakt? Ik vind wafels het lekkerst als ze nog warm zijn, met aardbeienjam erop!

    Liefs Patty & de uk

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.