zondag 30 oktober 2011

... & BOTW

Tjaaa, mijn vakantie zit erop. Gisteravond kwam Lisa gezellig bij mij en praatten we bij over de vakantie. Mijn moeder had een boekje erbij gepakt waar allemaal dingen instaan vanaf dat ik ben geboren. Daardoor kwamen er allemaal herinneringen naar boven (feestjes, logeerpartijtjes, enz.) dus dat was héél leuk, haha. Vandaag heb ik geleerd en 's middags hebben we nog even gewandeld. Morgen moet ik vroeg uit bed voor mijn eerste tentamen van dit jaar. Ik ben benieuwd hoe die zal gaan..

Mijn BOTW is Kelsey. Ja, wat kan ik zeggen? Ik vind haar outfits echt super, go check her out!

Deze 'foto' is een screenshot van mijn tumblr. Een verslaving die maar niet ophoudt..

14 opmerkingen:

  1. Hier iemand met dezelfde verslaving! Zit ook iedere dag achter tumblr. Volg je vanaf nu met tumblr!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah Denise wat lief zeg!
    Heel leuk dat ik een plekje verdien tussen je BOTW hha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een leuke avond, en onze vakantie zit er helaas ook alweer op

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, mijn weekend lijkt precies op die van jou, haha. Gisteren kwam een vriendin bij mij die ik al een hele tijd niet gesproken had, we gingen film kijken enz. Vandaag heb ik geleerd, en 's middags gingen we wandelen, haha. Heel veel succes met je eerste tentamen morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie tumblr!
    Succes met je tentamen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je Tumblr heel mooi :). En net zoals jij vind ik de blog van Kelsey ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi! Mooie blog heb je :D succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vee lsucces morgen! Je tumblr is heel mooi! ♥
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat de vakantie voorbij is he? Succes morgen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw tumblr is echt mooi!
    Gefeliciteerd Kelsey!

    Liefs, Janine.
    (Ik reageer anoniem omdat mijn blog tijdelijk verwijdert is, ik hoop m snel terug te krijgen/hebben van google!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn vakantie zit er ook weer op!
    Veel succes met tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.