donderdag 26 januari 2012

This week

Eigenlijk heb ik best een relaxed weekje. Ik heb wel wat schoolwerk af te maken, maar voor de rest niet veel. Dinsdagavond ging ik uit eten met mijn leukste ex-collega's. Eigenlijk zien we elkaar nog heel veel, en dat vind ik heel gezellig. Gisteren heb ik voor het eerst bij de Deen gewerkt, hihi. Er werd me uitgelegd hoe de kassa werkt en morgen krijg ik uitleg over de bloemetjes, leuk! Gisteravond was er ook nog een sh'bam/hiphop marathon. Van alle mensen die er waren was ik de enige die allebei doet, dus dat was wel grappig. Ik ga nu lekker pannenkoekjes eten en vanavond natuurlijk Wie is de mol? kijken. Hebben jullie al een verdachte?

34 opmerkingen:

  1. Veel succes op je nieuwe werk :). Je hebt precies wel een leuke week achter de rug :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Stijl haar staat je ook heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto´s! Veel succes op je werkt, en fijn dat je zo´n relaxed weekje hebt! :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je straalt op de foto's. Leuk!:) mijn verdachte is tim of william..die van jou? X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke foto's zeg! heel knap meisje ben je!

    dankjewel voor je lieve reactie! ik heb inderdaad een 1100d en daarbij heb ik de standaard lens (18-55 mm) en een 50mm f1.8 lens. De laatste gebruik ik het meeste, die is echt heel fijn!

    liefs, lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met je werk nog!!
    joaa, wie is de mol! dat ga ik
    zeker ook weer kijken vanavond!geen idee
    wie het is..
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto`s!

    Ik ga vanavond de film Avatar kijken!

    Veel succes op je werk morgen!!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent echt een super mooi meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik volg geen Wie is de mol? haha!
    Wat een mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie foto's :) Die laatste is echt lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik doe ook sh'bam maar geen hiphop, wel zumba dat deed jij eerst toch ook? Leuke blog en mooie foto's :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke foto's! je hebt echt mooi lang haar joh! wow.

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahhh ik heb een proefles sh'bam gedaan! Vond het echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I saw a duckface! Haha. Ik heb vandaag wie is de mol? gemist helaas..
    Trouwens, ik heb het blousje binnen wat jij in het creme hebt, wat ik zo mooi vond haha. Hij is écht zo mooi. Ik bedank je nog steeds dat je 'm toen postte haha.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's ♥
    Vroeger keek ik naar wie is de mol maar (Ik woon in België) nu kan onze tv dat niet meer ontvangen, zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je een rustige week heb gehad. Ik kijk Wie is de mol? niet, ik heb dan dus ook totaal geen verdachte haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's!
    Ik denk dat Liesbeth de mol is, haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke foto's ! Klinkt als een leuke week. Ik volg wie is de mol niet heel erg dit jaar, omdat ik elke keer tot 21 uur moet werken en dus de helft mis. Ik vind het ook niet écht hele leuke mensen dit jaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke foto's en jaaa ik verdenk Liesbeth!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waauw wat een mooie foto's! :)

    xoxo, Laura
    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke foto's! Ik verdenk Marit.. Omdat ze bij die fiets opdracht de verkeerde kant opging, terwijl ze goed moest weten dat ze daar al geweest waren. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Draaien ze "Wie is de mol?" nu nog altijd in Nederland :D ? Wij hebben dat héél lang geleden in België gehad, 2 seizoenen ofzo, en toen niet meer, jammer ! Fijn dat deze week zo relaxt is voor je en ook leuk dat je nieuwe werk je bevalt !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. bedankt voor je reactie.

    Ik kwam ze tegen bij de afterparty, ben met nog meer bn'ers op de foto maar die komen in mijn volgende post ! (:

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.