vrijdag 23 maart 2012

Shoplog

Ik ben weer lekker bezig geweest (lees: gisteren in een opwelling naar Almere gegaan om te shoppen). Het was zulk lekker weer en ik wilde gewoon wat leuks doen! Bovendien had ik echt zin om leuke kleurtjes toe te voegen aan mijn kledingkast. En ik kan zeggen: dat is gelukt. Wat ik vooral erg graag wilde was een leuke blazer en een mouwloos denim blouseje. Die heb ik gevonden! Ook heb ik een mintgroen mouwloos blouseje, oorbellen, armbanden, een ketting, nog een roze blouse, mascara en haarspeldjes gekocht. Ik ben er heel blij mee. Ik vind de pastelkleuren zo mooi, vooral mint en peach. Vanavond ga ik met veel vriendinnen naar de Rede, zin in! Kusjes.

Mintgroene blouse, denim blouse - H&M, Blazer, armbanden, ketting - New Yorker, oorbellen - Lemon, mascara, haarspeldjes - Action, roze blouse - Clockhouse

Loreen - Euphoria (luister)

33 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kleding! Ik hou ook echt van die pastel kleurtjes, vind vooral je ketting leuk.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes! Die mouwloze blouses zijn zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die roze blazer is echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je gekocht! Ik vind de blazer echt heel mooi, vooral de kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke aankopen!! Vind de blazer echt prachtig :)

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankoopjes! Dat denim blouseje wil ik ook nog heel graag :)
    xo'Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke dingen allemaal! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dingetjes, hihi! De aankoopjes op de laatste foto zijn mn favoriet :)! Fijn weekend Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah je hebt zulke leuke dingen gekocht, de blazer is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke hebbedingetjes voor dit voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aankopen!
    Wat zijn die oorbellen leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Suuperleuke dingetjes allemaal!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw je mouwloze blousjes zijn echt prachtig! De rest vind ik ook superleuk.
    Inderdaad de mint- en perzikkleur zijn geweldig haha (:
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind die blazer echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt echt leuke dingen gehaald! Ik vind vooral de roze blazer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke aankopen, die mouwloze denim blouse is echt heel erg leuk, net als de mintkleurige versie ervan. Die pasteltinten zijn zo mooi! Gave oorbellen ook. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hele leuke aankopen! die blousjes zijn echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh wat wil ik graag in jouw kledingkast wonen zeg! Leuke dingetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat leuk! dat eerste blousje heb ik vandaag ook gekocht! x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wouw wat een leuke kleren! Ik heb ook zin om te shoppen :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke koopjes! Vooral je mint groene blousje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben echt zo'n fan van die oorbellen! Cool! Die blazer is supervet! Wat een mooie kleur dat roze! :)

    http://stories-of-a-student.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke kleuren van de dingen die je hebt gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super dingen!
    Die mascara heb ik ook :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.