woensdag 16 mei 2012

Shoplog + brief

Vanochtend ging ik vroeg mijn bed uit om aan een verslag te werken, maar anderhalf uur later vond Denise het wel weer genoeg geweest. Zo ben ik.. Zie ik iets waar ik veel voor moet doen of iets wat lastig is, dan bewaar ik het voor 'later'. 's Middags moest ik voor een kwartíér naar school komen voor consultatie. Het grappige is dat ik nog niks voor dat vak heb gedaan. Wat bleek: vandaag was niet het laatste consultatiemoment en voor mij gold het ook niet als consultatie, omdat ik nog niks gedaan had. Go Denise! Voor een kwartier naar school en anderhalf uur reizen, dat klopt sowieso niet. Daarom ben ik daarvoor lekker gaan winkelen. Ik wilde graag een witte blazer en dat is gelukt. Hij is lekker soepel, niet te dik en het model vind ik mooi. En ik heb ook mijn favoriete model jeans van de H&M gekocht. Tot slot heb ik de brief van Janine ontvangen. Lekker veel roze, echt leuk!

23 opmerkingen:

  1. Mooie blazer! Die brief is ook weer awesome en creatief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat uitstellen is jammer genoeg herkenbaar! Je hebt trouwens leuke dingen gekocht en die brief ziet er ook leuk uit. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk artikel !! leuke brieven, ziet er echt heel gaaf uit!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's en hele leuke dingetjes!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit!
    & Wat een mooie post!

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi blazer! Ik ben meestal ook wel van het uitstellen haha. En de brief die je hebt gekregen ziet er leuk uit :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat jasje heb ik ook gekocht, ik vind het echt mooi en hij is perfect voor de zomer!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen en een leuke brief met leker veel roze! Ik stel ook best veel dingen die lang duren uit. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ziet er leuk uit! En ook mooie aankoopjes. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke blazer! & vond je m'n brief leuk? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een Mooie header!
    & Het ziet er ontzettend leuk uit die brieven zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke blazer is dat volgensmij! En een leuke brief ontvangen. Ik wil daar denk ik ook iets mee gaan doen met brieven sturen:) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die laatste foto's zijn mooi! Eigenlijk zouden we met z'n allen spontaan weer brieven moeten gaan schrijven. : )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die jeans van de h&m is ook mijn favoriet!
    Ik word helemaal vrolijk van die mooie brief en bijlagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De brief ziet er onwijs mooi uit! + de blazer, wauw! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh mooie witte blazer. Ook superleuke brief van Janine!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. superleuke blazer en broek! en leuke brief! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Okee is goed! Ik zie wel wanneer er post is haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk zeg, die brieven. Ziet er echt heel erg gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie blazer en wat een gave brief met al dat roze! Zullen wij ook posten? Lijkt me erg leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.