zondag 10 juni 2012

Trend: dip-dye / tie-dye / ombre

Allereerst bedankt voor alle superlieve berichtjes op de vorige post! Jullie zijn super :).

En ja, ik ben weer creatief geweest met het bedenken van een nieuwe collage. Het was niet zo moeilijk, ik wilde graag een collage maken van de dip-dye, tie-dye en ombretrend. Ik ben er namelijk helemaal weg van! Het is alleen jammer dat ik er zelf nog niks van heb. Dip-dye en ombre vind ik net even wat leuker dan tie-dye. Wat vinden jullie van deze trend? Mijn favorieten zijn nummer 1, 2, 4 en 13.


1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.

Alexandra Stan - Lemonade (luister)

37 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook een super leuke trend, en je hebt er weer een super leuke collage van gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik vind het ook een leuke trend! Het is heel mooi! Mooie collage. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal zo leuk! Ik heb er ook nog niets van helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, ik ben dol op die trend! En dit is echt te toevallig, ik heb me haar vandaag namelijk ombre geverfd haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij sommige items vind ik het tof, bij andere weer wat minder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie collage! Die trends zijn echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! vind zelf tie-dye ook wel heel leuk, subtiel op een broek! wil zelf nog graag een dip-dye broek zoals de linkse foto onderin! en nog gefeliciteerd met je rijbewijs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je toch ook altijd leuke posts! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben er ook helemaal weg van! Op mijn blog staat een DIY blouse van plaatje 5! Leuke collage! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat echt zo leuk he! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo'n heerlijke trend ! love love love it !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ziet er zó gaaf uit he! ik heb zelf al wat items en misschien doe ik binnenkort ook wat met m'n haar (:

    xoxo
    myveryownlookbook-sophie.blogspot.com
    2 GIVE-AWAYS on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind dit echt z´n leuke trend. ik ga of er zelf één maken of gewoon een short kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een hele mooie collage! Ik vind niet alles van deze trend leuk, maar bijvoorbeeld shorts vind ik wel heel gaaf!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het super, heb het zelf nog steeds niet, slecht. haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een hele leuke trend! Mijn favoriet is nummer 2! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik hou ervan! 1+2 zijn mijn favoriet. nog gefeliciteerd met je rijbewijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah, ik vind de trend helemaal geweldig! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuke trend! Lekker zomers door de felle kleuren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind de trend echt heel leuk!
    Favoriet is nummer 2 zoals veel hihi.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind dit zo'n geweldige trend!
    dat jurkje vind ik echt heel leuk.
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dip dye is zo leuk he!
    Nog gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zoo leuk! Ik vind maxi dresses en shorts echt heel leuk in die stijl!
    Liefs, Hillery

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo leuk! Sommige looks zijn inderdaad echt prachtig :))
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.