dinsdag 25 september 2012

25 september

Mijn schooldagen van deze week zitten er alweer op. Gelukkig waren de lessen van vandaag wel boeiend. Dat in tegenstelling tot gisteren. Drie verschillende lessen en allemaal even slaapverwekkend. Laat ik jullie er niet mee lastig vallen, maar het was écht erg. De sportschool heeft een feestweek en ik heb gisteren een body workout gedaan met steps, sh'bam en buikspieroefeningen. En ja, dat voel je. Vanavond kan ik eindelijk weer een keer hiphop doen, na drie keer niet te hebben gekund. Dus dat was mijn boeiende verhaal. Smak.

En om het af te maken nog drie random vakantiefoto's.

Calvin Harris & Florence Welch - Sweet nothing (luister)

17 opmerkingen:

  1. Jaa, als je iets voor het eerst hebt gedaan en dan 3 dingen door elkaar hene dan voel je dat goed ja! Ik doe zelf ook fitmix, da's ook met steps, aerobics, pilates alles door elkaar en POEH. Heavy. But feels great after :D
    Mooie foto's ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat voel je echt na goed intensief gesport te hebben! Ik heb één keer op een vol niveau en een hele work-out body - attack mee gedaan, maar ik zal je vertellen - grootste fout! Ik kon twee dagen niet lopen van de pijn, zwaarste work - out is dat bijna, haha! Ik dacht ; mwa vast een makkie. Do you love hip-hop? Echt gaaf dat je dat in de buurt hebt! Dat is zo leuk éh. :"D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vakantiekiekjes!
    Dat schoolgevoel ken ik ook.. 3 dezelfde lessen in een stink computerlokaal VERSCHRIKKELIJK!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh nu al klaar met je schooldagen? Dat wil ik ook! Heb morgen een proefwerk wiskunde en net was ik van plan om folders te gaan bezorgen maar doordat die pakken echt minstens 2 kilo wegen (per bundel ding) is m'n kar nu kapot... Argh! Dus doe ik dat morgen maar... (Deze comment is trouwens heel random)
    Leuke foto's en veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle drie in één les? Haha, dat lijkt me best zwaar ja! Ik vind Body Pump en Zumba apart van elkaar wel zwaar genoeg :) Mooie foto's, vooral de eerste. Die geeft me echt zo'n vakantiegevoel, heel mooi straatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met hiphop, dat lijkt me leuk! Mooie vakantiefoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier bij hiphop! Good work met al oefeningen en work-outs. :D Wil zelf ook weer sporten, Zumba misschien.. moet dan nog wel een leuk clubje vinden haha. Ik vind je foto's echt praaaachtig, vooral die met het raam en de bloemen. Lovely! haha. De zomer is ver te vinden als je kijkt naar dit weer, bah. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sh'bam is leeeeuk! Ik dacht dat niemand dat kende, maar ik heb het pas ook 2 keer gedaan en ik ben verslaafd :) alleen nu heb ik mijn abonnement op de sportschool op moeten zeggen omdat ik echt geen thuis heb *huil huil*. Heb je trouwens mijn brief (ooit, vet lang geleden) ontvangen? :) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha zielig voor je die spierpijn! :( Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke armbandjes! altijd rot als je een dag naar school moet en je van die stomme lessen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is sh'bam precies? wij hebben wel go go dance, zumba en bodypump. Maar nog nooit van shbam gehoord!
    leuke foto's:)

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sh'bam is een mix van allerlei soorten dansjes. En je bent continue aan het dansen, net als bij zumba. Het is wel leuk! Maar zumba vond ik leuker.

      Verwijderen
  12. mooie fotos babe!
    ik moet even zegge dat ik je vorige outfitpost echt super mooi!!

    new outfitpost ; let the red get in your head!
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw echt mooie foto's <3 Succes deze week. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.