vrijdag 7 maart 2014

Barcelona, deel 2

En hier is dan het tweede deel met foto's van Barcelona (er volgen er hierna denk ik nog 2 en nog een post met alleen eten/drinken). Deze foto's zijn deels van dag 1 en deels van dag 2. Onze tweede dag in Barcelona begon met een héérlijk zonnetje. We liepen langs de haven en langs de palmbomen, zo mooi! We liepen een heel lang stuk en dronken daarna wat bij een café. Vervolgens liepen we weer verder om onze broodjes op te eten op een bankje bij een park. We pakten weer de metro en bezochten nog de Arc de Triomphe. Daar hebben we ontzettend moeten lachen. Op de eerste dag kwamen we namelijk een meisje tegen in de Sagrada Familia die echt súperveel selfies aan het maken was. En nu kwamen we haar dus weer tegen bij de Arc de Triomphe, selfies makende. We herkenden haar meteen aan haar roze mobiel. We bezochten ook Park Guëll van Gaudi (foto's in de volgende post). Het was er lekker rustig. 's Avonds gingen we eten bij de Wok. Twee keer zo goedkoop als in Nederland, haha. Ik had me echt vééél te vol gegeten. Dit was ook weer een topdag!


Nico & Vinz - Am I wrong

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's! En wat toevallig dat je die vrouw voor de tweede keer tegen kwam, lijkt me grappig om te zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha grappig dat je die persoon dan twee keer tegen komt! Mooie foto's heb je gemaakt, ziet er uit als een geweldige stad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooie foto's! Ik wil nog heel graag naar Barca toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wauw! Wat een fantastische foto's weer! Barcelona is gewoon wauwie, haha! En Parc Güell is zo ongelooflijk mooi! Ben je ook in het huis geweest van Gaudi? Dat vond ik ook erg mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's! Geweldige stad is het ook<3!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie foto's! En wat grappig van dat selfie meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Ik zie veel herkenbare plekken, ben 6 jaar geleden in Barcelona geweest. Wil graag nog eens een keer terug. De sagrada familia is echt heel mooi, en parc guell is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw foto's zijn altijd zo mooi! Echt heel leuk.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, dat meisje die overal selfies maakte, geweldig dat je haar weer tegenkwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaaaaaaaaaaah zo mooi <3! I love it

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's weer (: ben benieuwd naar de reeest x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie foto's! Vrienden van ons wonen vlakbij Barcelona en ik ben er dus al heel wat keren geweest, en ik blijf het echt prachtig vinden! Geweldige stad! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.