donderdag 24 april 2014

24 april

Nog maar twee daagjes en dan is het alweer meivakantie.. Ik heb het idee dat ik vorige week nog in Barcelona zat. De tijd vliegt écht. Aan de ene kant is het heerlijk, want het wordt steeds lekkerder weer en daar houd ik van. Maar ik heb het ook zo naar mijn zin op m'n werk en ik weet dat ik tot de zomervakantie kan blijven. Hoe het daarna zal lopen, weet ik niet. Op dit moment gaat het in ieder geval heel erg goed. Ouders zeggen tegen me dat hun kinderen met plezier naar school gaan en dat ze rustiger uit school komen vergeleken met de periode dat ik er nog niet was. Er is rust en structuur in de klas, waardoor de kinderen denk ik beter tot leren komen dan eerst. En dat maakt me blij en trots. Morgenmiddag vieren we trouwens nog de Koningsspelen met allerlei leuke spellen in en buiten school. Een gezellige afsluiter voordat de vakantie begint! Gisteren maakte ik trouwens nog deze bloesemfoto's. Nog even gauw.. voordat alles echt helemaal groen is!

20 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! Ik hou van (roze) blossoms. Kan er wel honderd foto's van maken;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie foto's, en prachtige bloemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloesems :) Dat mis ik altijd zo als de lente weer weg is :(

    Ik heb een geweldige winactie klaarstaan omdat ik 100 volgers gehaald heb!
    http://nenacecilia.blogspot.be/2014/04/100-volgers-en-winactie.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Zal wel een kick geven dat de kinderen het beter doen door jou. Knap hoor!!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Heerlijk ook dat je bijna vakantie hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige foto's wee rik moet ook foto's van de bloesem maken voor het straks weer allemaal weg is! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's! Zo'n mooie kleuren <3
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! De kleuren van de laatste zijn echt prachtig. Ik maak ook véél te veel bloesem foto's. Ik heb nog vier mappen op de computer die nog gepost 'moeten' worden. Oops.
    Wat leuk dat het zo goed gaat met je klas, dat lijkt me inderdaad een heel fijn gevoel!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prestatie dat je zo'n goede invloed op die kinderen hebt. Lijkt me inderdaad erg fijn om te horen! Snap dat je met een dubbel gevoel naar de zomer kijkt. Maar wie weet wat voor mooie dingen er op je pad komen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw de foto's zijn prachtig Denise! Wat fijn dat er zo positief wordt gereageerd op het feit dat jij nu voor de klas staat! Veel plezier met de Koningsspelen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat het zo goed gaat op je werk Denise! Ik hoop dat je volgend jaar mag blijven, want het is natuurlijk super fijn als je aan het werk bent. Hele mooie foto's, ik vind het ook altijd zo heerlijk om foto's te maken van de bloesems. Heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat je zulke positieve reacties krijgt van ouders en leerlingen, dat is zeker een compliment! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een prachtige foto's!
    Je foto's worden echt met de keer beter! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto's! En lekker dat je bijna vakantie hebt, ik ben jaloers! x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om zulke positieve reacties te krijgen! Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.