dinsdag 1 april 2014

Burgers Zoo

Afgelopen zaterdag was ik in Burgers Zoo met Huy. Ik was al een tijd niet in een dierentuin geweest. Sowieso was het heerlijk weer om daar te zijn! En in een dierentuin valt genoeg te fotograferen. Hieronder vind je de foto's die ik zelf het mooist vind geworden. Wat ik ook leuk vond aan die dierentuin, was dat er een junlge-, woestijn- en oceaangedeelte was, heel grappig. De wilde dieren blijven toch wel het meest bijzonder, vind ik zelf. Ik heb zelf jaren geleden een babyleeuw vastgehouden en dat was ontzettend gaaf! Wat is jullie favoriete dier?

12 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Dierentuinen zijn zo leuk, ben ik al veel te lang niet meer geweest! Leuk idee voor de vakantie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik word altijd heel blij van de dierentuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto's! De laatste van de olifant is zo cute en vrolijk! Mijn lievelingen dieren zijn tijgers en orka's. Ik wil heel graag een keer op een boot wilde orca's zien. Lijkt me zo gaaf!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de dierentuin blijf ik zo leuk vinden! En de foto's zijn zo mooi, ik vind de leeuwen, en de aapjes altijd zo leuk. Oja en de pinguins! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw mooie foto's Denise! Van de dieren, maar ook van de bloemen. Prachtig. Ik ben ook al lang niet meer naar de dierentuin geweest. Hoop dat ik ooit een ga als ik mijn 300-mm lens heb. Dan kan ik lekker zoomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah wat een superleue foto's! Die olifant lijkt net in het wild te staan -als je even snel kijkt-!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, mooie foto's heb je gemaakt! Het is altijd zo leuk en gezellig om naar de dierentuin te gaan, echt een perfect dagje uit is dat :) Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaaaaawh die kleine gorilla, zo cute! Leuke foto´s!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's heb je gemaakt! Nu heb ik ook zin om weer naar de dierentuin te gaan haha. X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.