maandag 26 mei 2014

# 028 - Instagram - week 21

Eigenlijk hoorde deze Instagrampost natuurlijk gisteren op mijn blog te staan, want dat doe ik altijd op zondag. Maar die inspanning was te groot. Ja, ik was/ben écht ziek. Het is een beetje van alles door elkaar. Op sommige momenten zweet ik omdat ik het zo warm heb en daarna kan ik het weer koud hebben. Koorts dus. En dan mijn keel: schuurpapier. En gisteren kwam er ook nog even gezellig een verkoudheid bij kijken, waarbij ik minstens een halve wc-rol heb weggesnoten. En omdat mijn hoofd zo vol zit, dus ook een bonkend hoofd. Ik heb geen idee waar het allemaal vandaan komt, maar het is niet anders. Vandaag blijf ik nog een dagje thuis. Ik stond al op met hoofdpijn, dus het is goed dat ik gisteren al de beslissing maakte om vandaag niet te gaan werken. Ik hoop dat ik me morgen beter voel en wel weer naar mijn klasje kan. Afgelopen week was gewoon druk. Dat wordt deze week sowieso beter, want donderdag en vrijdag ben ik lekker vrij. Let's take a look at the pictures.

Volg me @denisekoopmans.


Nails done! ✗ Happy new hair voor m'n zusje. ✗ Lekker barbecueën!


Rondje wandelen. ✗ Hi! ✗ Gymtime.


Weer op het podium bij Grit Strength! ✗ M'n favo rode jurkje. ✗ Die mijn zusje die dag ook aantrok, haha!


Nerd, nerd, afgekeurd. Mijn verkleedoutfit voor het feest op school. ✗ Italië, afgelopen zomer. ✗ Een foto gemaakt in San Marino, twee zomers geleden.


Dit witte jurkje heb ik al 6 jaar en ik vind 'm nog steeds leuk. ✗ Bloemetjes in Lazise. ✗ Nieuwe oorbellen van eBay.


Vrijdag oververmoeid uit school. Voor het eerst ons nieuwe bubbelbad getest. ✗ Er kon al nauwelijks een lachje af.. ✗ OOTD.


FOTD. ✗

22 opmerkingen:

  1. Leuk overzicht weer! Ik vind die oorbellen van Ebay zó leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's, ik zal je ook eens gaan volgen op insta!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto's en leuk artikel fijne week verder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een doorgesneden ui naast je bed helpt tegen de verstopte neus en Mucoangin tabletten zijn erg goed voor de keel. Mijn vriend heeft er nu ook erg last van, maar de tabletten helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tips. Ik heb nu Fisherman's friend en die helpen ook wel goed!

      Verwijderen
  5. Beterschap! Haha toch een super leuke outfit gekregen voor het verkleden, stukken beter dan die pakken :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke foto's !

    Mymakeupmemoire.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs onwijs onwijs onwijs prachtig kind dat je bent! Ik vind je zo mooi smqiowfnwof (creep). Je foto's zijn zo leuk, die in het bubbelbad kende ik nog niet, leuke! :)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh en beterschap natuurlijk!! Kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke foto's, en wat zijn je nieuwe oorbellen toch een gave eye-catchers! En beterschap trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat rode jurkje is echt geweldig! Staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt een bubbelbad! Halleeellluja wat geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een onwijs leuke foto's allemaal!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nogmaals beterschap! Ik vind je My life in Pictures artikelen altijd heel leuk, ik lees ze sinds ik je blog volg altijd:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ugh, wat vervelend dat je zo ziek bent. Heel veel beterschap!
    En wat een leuke foto's! Dat rode jurkje staat je zo goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's, zoals altijd! Balen dat je ziek bent, heel veel beterschap. Hopelijk word je snel weer beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke foto's en wat balen dat je ziek bent, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto's. Veel beterschap, hopelijk voel je je snel beter!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.