zaterdag 24 mei 2014

Outfit

Ik zeg dit niet vaak, maar ik geloof dat ik ziek ben. Ik ben echt zelden ziek. De laatste keer dat ik écht ziek was, kan ik me nauwelijks herinneren. Alleen nog dat ik afgelopen zomer een keertje behoorlijk misselijk was, maar dat had dan weer te maken met het overmatig nuttigen van alcoholische dranken. Nee, gewoon, zomaar ziek zijn, dat ben ik vrijwel nooit. Het begon gistermiddag. De afgelopen week is zo ontzettend druk geweest, ik had bijna geen moment voor mezelf. Dus toen kinderen in mijn klas ook nog eens ruzie kregen aan het eind van de dag, knapte er iets in me. Het kwam er even uit. Ik presteerde het zelfs nog om naar de sportschool te gaan. Maar na 4 minuten op de crosstrainer te hebben gestaan, besefte ik dat sporten er niet inzat. En vanochtend dacht ik het opnieuw te proberen door maar vrolijk outfitfoto's te maken. En weer dacht ik: wat ben ik nou weer aan het doen? Dus ja, ik denk dus dat ik toch ziek ben. Mijn keel voelt als schuurpapier, vannacht zweette ik in bed en nu heb ik af en toe rillingen en lichte hoofdpijn. Mijn foto's wilde ik nog wel even bewerken en op mijn blog zetten, maar nu houdt het dan ook op voor vandaag. Ik denk dat ik lekker een pyjama aantrek en veel thee ga drinken. Een minder leuk weekend voor mij, maar dat kan natuurlijk een keertje. Hopelijk hebben jullie wel een fijn weekend!

T-shirt, schoenen - Primark / jeans - H&M / oorbellen - eBay

26 opmerkingen:

  1. wauw! super leuke outfit!! En prachtige oorbellen! Veel beterschap xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen dat je je zo voelt, beterschap Denise! Desondanks zijn de foto's supermooi geworden! Heel leuk en vrolijk shirtje! Even rust nemen en het komt snel weer goed. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woah, dat t'shirt staat je goed zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's! Vooral die met de oorbel wauw! Heeel veel beterschap
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je ziet er heeel mooi uit!
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie outfit, en wat een prachtig lange benen heb je! Beterschap!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRachtige foto's beterschap meid ik heb vorige week ookal drie dagen in bed doorgebracht! Ik heb een canon 60D aangeschaft maar ik weet niet de juiste instellingen vooral niet met het filmen misschien kan jij mij daarbij helpen?heel graag, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah beterschap! Hopelijk knap je snel op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk voel je je snel beter! Je ziet in ieder geval niet aan je dat je je niet zo lekker voelt, je ziet er nog steeds prachtig uit. Mooie foto's ook weer, vooral die close-up van je oorbel, heeel gaaf! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks dat je je niet helemaal lekker voelt zie je dat niet op de foto's!
    Mooie foto en vooral een lekker vrolijk shirtje!
    Beterschap en pak je rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie outfit ! En wat een prachtige oorbellen ! Beterschap !! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je ziet er niet ziek uit! Beterschap!!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat balen dat je ziek bent! Beterschap, gelukkig heb je nu even om wat tijd te nemen voor jezelf. Je hebt wel hele leuke outfit foto's gemaakt! Ik vind vooral je blouse en oorbellen heel mooi, leuk dat de kleuren terug komen in je outfit. Echt een leuke print heeft je blouse!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi topje en die lipstick staat je zo goed!
    Veel beterschap! x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vervelend dat je ziek bent maar wat een leuke outfit draag je!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke outfit met al die kleurtjes, en beterschap! Het is in ieder geval niet aan de foto's te zien dat je je niet zo lekker voelt!

    http://mymakeupmemoire.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. PRACHTIGE foto's!
    De look is helemaal af en je doet het echt goed het poseren (is echt niet makkelijk!) , ga zo verder!
    xo
    leopardxlipstick.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie foto's! Die schoenen zijn echt leuk :)
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige outfit! De tweede foto vind ik echt heel mooi gemaakt.
    Heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke top! Geef toe aan je ziek zijn, dan word je vast snel weer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ahh beterschap! Heel leuke outfit. Je oorbellen vind ik een heel mooi detail:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit vind ik een van je mooiste outfitjes, de top is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.