woensdag 14 mei 2014

Trend: ripped/destroyed jeans

De ripped of destroyed jeans.. volgens mij is het bijna lastig een trend te noemen, want eigenlijk zie je ze al jaren in het modebeeld. Maar in de lente/zomer zie je ze nu behoorlijk veel voorbij komen en daarom wilde ik dit item toch eens in het zonnetje zetten. Ik vind het zelf heel stoer staan, hoewel ik zelf helaas niet in het bezit ben van een exemplaar. Ik vind het zowel leuk bij een skinny jeans als boyfriend-model. Het maakt een outfit stoer, maar je ziet dat er toch meestal een paar hakken onder wordt gedragen. Mijn favorieten van deze collage zijn nummer 1, 10, 14 en 15. Vind jij dit leuk? En hoe zou jij het combineren?



1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.

Usher - Good Kisser (luister)

10 opmerkingen:

  1. Ik ben echt fan van de destroyed jeans! Ik had zelf een jeans waar een paar lichte scheurtjes inzaten, maar die zijn nu helemaal verdergescheurd waardoor het een echte destroyed jeans geworden is. Perfect voor in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zooo leuk! Volgens mij kun je daar veel leuke combinaties mee maken. Ik wil er ook eentje! (Of ik ga er één DIY'en :)).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zó mooi! Maar het moet ook weer niet te gek worden, de jeans op foto nummer 13 vind ik bijvoorbeeld niet mooi! Leuk artikel! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga zelf ook nog eentje halen! Maar dan een niet te duren, gewoon van de H&M. Heb al een paar leuke gezien (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook heel tof! Heb er laatst eentje laten customizen op een persdag, ben er nu al verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ik vind dit soort jeans zo leuk! :) En wat een geweldige combinaties. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooo een leuke trend, vind vooral de high waisted baggy versie echt super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Ik ben zelf nog op zoek naar een broek met echt grote gaten er in :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze zó leuk! Mijn favoriet is denk ik nummer 14. Ik ga er zelf ook nog een keer eentje halen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah leuk! Ik vind 7 en 8 heel vet. Sowieso vind ik het in combinatie met een boyfriends jeans heel leuk, en dit vintage achtige exemplaar vind ik heel tof. Ook vind ik in het zwart leuk, zie je wat minder vaak :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.