woensdag 24 september 2014

Greve in Chianti en Radda in Chianti

Dit is mijn vierde post van mijn vakantie in Toscane. Hiervoor heb ik foto's laten zien van de grote plaatsen waar ik ben geweest: Florence, Sienna, Pisa en Lucca. Maar we zijn ook in wat kleinere plaatsjes geweest. Bijvoorbeeld Greve in Chianti en Radda in Chianti. Ik vind het mooi om die typisch Italiaanse dingen terug te zien in deze foto's, zoals de pasta, wijnen en een supermooi Cambretta-scootertje. Maar ik vind vooral de landschapsfoto's eruit springen. Wat een uitzicht!

7 opmerkingen:

  1. Wauw die eerste outfit foto is zoooo mooi!!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al veel te lang niet meer op je blog gekeken! Gelukkig volg ik je leven een beetje via Instagram, ik ga nu alles eerst even op mijn gemakje terug lezen hih. En wat een prachtige foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zag het er mooi uit daar! Erg mooi uitzicht, en de skaterskirt die je draagt is echt onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.