zondag 9 november 2014

Trend: ruitjes

Deze herfst kan je er denk ik niet omheen: ruitjes. Vooral de geruite sjaals zie je heel erg veel, maar jassen en rokjes met ruiten zie je nu ook steeds meer. Zelf ben ik heel erg weg van al die leuke geruite sjaals en heb ik er laatst zelf een gekocht. Maar ik begin nu ook fan te worden van die leuke, geruite plooirokjes. Dus wie weet vind ik nog wel een exemplaar. Wat vind jij van de ruitjestrend? En welk kledingstuk met ruiten vind jij het leukst?



1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.

Tove Lo - Thousand Miles (luister)

12 opmerkingen:

  1. Superleuke collage! Ik heb zelf een geruite sjaal van de Primark die onwijs warm en comfy is! Helemaal verliefd erop. Oh ja, heb zelf ook drie geruite blouses, vind het echt een toffe trend!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie inspiratie! Ik hou ook heel erg van de ruitjes-trend:) Ik heb twee geruite blousjes en er staat nog een geruite sjaal op m'n wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke inspi! Ben ook dol op de geruite look!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De plooirokjes zijn inderdaad ook heel erg leuk! Mooie inspiratie is dit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houuu van ruitjes! Ik heb 4 geruite sjaals, te veel geruite blousjes en een rokje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil standaard altijd elk kledingstuk met ruitjes hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie trend! Vooral de jassen vind ik tof x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind alles met ruitjes leuk :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de ruitjestrend echt super leuk, vooral rokjes en shorts ermee! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het echt een leuke trend! Ik was zelf nog op zoek naar een ruitjessjaal in het grijs, maar deze zoektocht lijkt echt eindeloos. Het wordt in ieder geval wel tijd dat ik eens een leuke geruite blouse ga kopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.