maandag 1 juni 2015

Inspiration: Adidas

Ik heb ze nog maar een weekje, maar ik kan nu al zeggen dat ik bijna niets anders meer aan mijn voeten wil dragen dan mijn Superstars. Ze zijn zo comfortabel! En ontzettend makkelijk te combineren. Eigenlijk kan het gewoon overal bij, er zal niet snel een outfit zijn waar ze niet bij zouden passen. Een paar favoriete buitenlandse bloggers van me hebben de schoenen ook, dus daar kan ik ook mooi inspiratie vandaan halen. Het leek me leuk om er wat collages mee te maken en jullie hierdoor misschien ook wat inspiratie te geven. Gewoon wat fijne plaatjes om naar te kijken!



Bronnen: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.

10 opmerkingen:

  1. Leuke inspiratie. Ik vind de schoenen van adididas altijd erg leuk en vooral fijn te combineren. liefs x.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie deze schoen bij steeds meer mensen en ik vind ze mooooi!! Ze staan op mijn wishlist, maar het probleem is dat ik al heel erg veel schoenen heb ;). Wel super dat jij ze hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke inspiratiepost. Als ik zo al die combinaties zie hoe je Superstars kunt combineren, wordt ik hebberig en wil ik ze stiekem ook wel. Vooral de eerste combi, ze dragen onder een zomers shortje, vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die sneakers zo gaaf! Je kan ze echt met van alles combineren. Die foto van dat meisje met die roze trui in je collage is echt een leuke blogger, ik volg haar al een tijdje, ze heeft echt mooie foto's! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne inspiratie! Ik zou well hele witte willen hebben :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke inspiratie! Ik vind het vooral heel gaaf met een loose-fit ripped jeans zoals bij de bloggers, staat echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt zo tof! Ik wil ze nog steeds, maar ik ben bang dat zodra ik ze heb niemand die dingen meer draagt en iedereen mij dan raar aankijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat idee had ik eerst ook! Maar ik zie er op dit moment echt heel veel meiden mee en ik ben alleen maar blij dat ik ze heb. Ze zijn heerlijk.

      Verwijderen
  8. Ik zag al wat foto's voorbij komen, ze staan je ook echt geweldig. Mooie inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaa wat een mooie inspiratie foto's! Ik heb de blauwe supercolors en de originele superstars maar ze zijn lang niet zo schoon meer oeps :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.